sponsor actie - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu sponsor actie - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu

sponsor actie

Blijf op de hoogte en volg elvera

27 September 2012 | Nederland, Oud Gastel

Goede avond allemaal

Vannacht het laatste nachtje thuis in me eigen bedje. Best wel spannend
want morgen avond zijn we er al.
Vorige week een hele gezellig afscheidsfeest/ sponsor avond gehad. Yvette van de vorige groep kwam presenteren en ze heeft hiermee volgens mij heel wat zieltjes gewonnen. Alsnog bedankt Yvette en ik zorg ervoor dat je foto's en spulletjes bij iedereen terecht komt en zal de groetjes doen.
Ik heb kei goed nieuws over het bedrag en de spulletjes dat we opgehaald hebben. We hebben een volle tas met spelletjes en spulletjes voor de kinderen daar en het bedrag wat we opgehaald hebben voor mama ngina met deze avond is....
TATATADAAA!! €960.00
Wat een mooi bedrag he. Iedereen bedankt die hier een steentje aan bij heeft gedragen. Ik zal alles wat ik ermee doe op waarbenjij.nu zetten.

Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes en LK2F ik beloof dat ik echt de brieven op de datums open maak! Wat zal ik er toch van genieten. Ben stiekem nou al nieuwsgierig.

Groetjes en tot volgende week dan komt me eerste echte keniaanse reisverslag

  • 27 September 2012 - 23:21

    Linda Masseurs:

    Veeerr!

    Echt super dat er zoveel geld is opgehaald!
    Maar als je de foto's zag was je ook wel gelijk verkocht! haha
    Ik wil je een super goede reis wensen en tot snel op skype!

    Als het mogelijk is hoor ik graag snel of je vijlig bent aangekomen in Kenia!

    Liefs,
    Linda

  • 28 September 2012 - 08:13

    Claudia:

    Hee Veertje,
    Een hele goede reis, ga mooie dingen doen met je opgehaalde centjes en vooral genieten van je tijd daar. Ben zo trots op jou!!!
    liefs Claudia

  • 28 September 2012 - 11:42

    Sanne :

    ahhh veer .
    meis geniet er lekker van en dat de centjes maar goed van pas komen.
    meis we missen je nu al het is wel leeg hoor in de klas


    xxx

  • 28 September 2012 - 11:45

    Danielle Verburg:

    Hey meis!
    wat een super dat je z'n goed bedrag heb opgehaald
    Een hele goede reis meis!!!
    Ik zal vaak op je site kijken wat voor leuke ervaringen je al heb gehad.

    Dikke kus Danielle.

  • 28 September 2012 - 11:45

    Lotte:

    Lief Lief Veertje.

    De reis is begonnen en je gaat een ontzettend mooi avontuur tegemoed.
    Ik vind het ontzettend spannend voor je en denk aan je.
    Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's en mooie dingen die je daar mee gaat maken.
    Kijk ook erg uit naar je reis verslagen.
    En zal iedere week een kijkje op je website nemen.
    Ik wil je nogmaals ontzettend veel succes wensen.
    Een hele fijne en leerzame tijd daar!!
    En ik denk aan je.
    We zullen over een aantal weekjes eens skypen dan heb je vast wel wat leuke verhaaltjes te vertellen.

    Tot snel liefie..

    P.s. ik zal de opdrachten aan je moedertje door geven.
    Ik zal alles voor je ophalen hihi.

    dikke kus Lotte

  • 28 September 2012 - 15:42

    Paula:

    Hoi Elvera,
    Je zult nu nog onderweg in het vliegtuig zijn. Ik wil je een hele fijne tijd in Kenia toewensen. Met jullie sponsorgeld kun je hele mooie dingen doen. veel plezier en succes met je stages.
    Groetjes, Paula

  • 30 September 2012 - 20:37

    Yvette:

    Hee Elvera!

    Het is eindelijk begonnen!
    Ik hoop dat we elkaar snel via skype kunnen spreken of heel misschien in december kunnen zien!
    Veel plezier en ik ben al benieuwd naar je verslagen!
    Ik hoop dat je de kinderen bij Mama Ngina heel blij kan maken!

    Liefs Yvette

  • 30 September 2012 - 22:35

    CoMu:

    Dag Elvera,
    Het is vandaag zondag en jouw pa en ma hebben vandaag mee geholpen op de jaarmarkt voor BAJA. Nou dat kunnen ze wel goed hoor. Het was erg gezellig en het was heeeel erg druk. Je hoort er nog van. Groetjes en tot snel...

  • 03 Oktober 2012 - 19:55

    Hanny Meulenkamp:

    Hoy elvera leuk je ervaringen zo te lezen,heel veel succes daar en ik blijf je volgen

    Hartelijke groetjes hanny

  • 06 Oktober 2012 - 11:32

    Jaantjemartens(oma):

    Dag Elveertje ben je al een beetje gewend Gefeliciteerd met de verjaardag van papa Wij kijken heel vaak naar je site en denken aan je Heel veel liefs van oma jaantje en opa jan

  • 07 Oktober 2012 - 14:34

    Wilma Selier:

    Hallo elvira leuk om te lezen wat je daar allemaal doet. Heel veel succes en zorg goed voor de kindjes maar dat gaat jou wel lukken. Gr. Van Wilma collega an je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

elvera

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 630
Totaal aantal bezoekers 14945

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 04 November 2015

Kenia

14 Juni 2014 - 17 September 2014

amerika

28 September 2012 - 04 Januari 2012

Stage in Kenia

Landen bezocht: