Tweede kamper - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu Tweede kamper - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu

Tweede kamper

Door: elverakuystermans

Blijf op de hoogte en volg elvera

19 Juli 2014 | Nederland, Oud Gastel

Hallo allemaal,

Deze sessie is zo snel gegaan.
Mijn kamper heet drew anne, maar haar bijnaam is drew drew.
Drew drew is non verbaal en gebruikte ook geen gebarentaal. Het was in het begin heel moeilijk om te begrijpen wat ze bedoelde, maar elke dag ging het een stuk beter.
drew is een warme vrouw en ze vond het heerlijk om rondjes te lopen op het kamp. Ze liep alleen 7meter per uur, dus onze dag was gevult met lopen van de kabine naar de dininghal en terug. Ze kon erg genieten van het zwembad en ze is met mij voor het eerst in 20 jaar op de boot geweest. Ze wilden er eerst niet op en daarna niet meer af. Drew was een echte uitdaging. Je moest haar goed observeren, want je wil het haar zo comfortabel mogelijk maken en het is moeilijk als je niet weet wat ze wilt, omdat ze niet kan praten. Ze had een hekel aan douche en tandenpoetsen. Dan deed ze er alles aan om er onder uit te komen. Ze liep weg en ging met haar armen in het rond slaan. We mogen haar handen niet tegenhouden want dat vinden ze in Amerika mishandeling. Dus de eerste paar dagen kreeg ik het niet voor elkaar om haar tanden te poetsen, maar na een paar dagen na dat het vertrouwen wat gegroeid was mocht ik het doen. Haar ouders waren daar heel blij mee want in het verzorgingshuis waar ze woont is er maar een iemand die het mag doen. Ook was voeding voor haar een probleem. Ze gooide al het eten weg en ging vervolgens uit andermans borden eten. Dus vaak zat ik met haar buiten te picknicken of als het niet zo druk was aan een tafel apart. Ik heb een geweldige tijd met haar gehad en ga haar dan ook zeker missen.

We mochten een logo ontwerpen voor op de kamp t-shirtjes. Ik heb meegedaan en mijn logo is uitgekozen. Dus dat is echt een super souvenir.

Mijn leukste momenten van deze sessie waren:
- Dat denise (iemand anders kamper) de kamptelefoon voor familie opnam en zei hello booboo.
When i see a chicken I just blow it. I talk to much bye! En daarna hing ze op. Ze was erg grappig. Had altijd leuke quotes zoals, Santa I was naughty this year en Everybody likes me booboo. En ze zong de hele dag het liedje van katy perry I kissed a girl and I liked it.
- Dat drew die lichamelijk heel afstandelijk was naar andere op mijn schoot in slaap viel. En dat we altijd voor het slapen gaan samen liedjes deden neurie

Mijn volgende kamper wordt een vrouw van 40, ze zit in een rolstoel. Mijn cabin-leader had haar vorig jaar als kamper en ze zei dat ze heel lief is en elke dag zal zeggen hoeveel ze van me houd. Dus denk dat ik haar wel heel leuk ga vinden.

Tot de volgende sessie

  • 19 Juli 2014 - 22:09

    Christien:

    Haha weerrr een leuke ervaring erbij en wat gaaf van dat logo!! Daar willen we wel een foto van zien natuurlijk! Succes weer met de volgende camper xxx

  • 19 Juli 2014 - 22:14

    Corry M:

    Hee Elvera, Mooi gedaan vrouw. En zeker dat jouw logo is uitgekozen. Ja maak er maar een foto van, dan kunnen we het zien. Nog veel plezier en veel geduld.
    Knap hoor wat je allemaal doet..
    Groetjes...

  • 19 Juli 2014 - 22:19

    Fleur:

    Hee veertje ,

    Weer een mooi verhaal om te lezen! Je
    doet het zo goed!
    Veel plezier met je volgende kamper :)

    Kus Fleur

  • 19 Juli 2014 - 22:53

    Wilma:

    Heej lieveke,

    Heel leuk dat je logo is uitgekozen is toch iets moois om achter te laten strakjes......was heel fijn om je op skype te spreken daarstraks......je vertelde dat je het heel erg naar je zin hebt en dat zagen we want je straalt helemaal.Ondanks je drukke werk.... gisteren afscheid genomen van Drew en morgen komt je nieuwe camper alweer. Geniet nog even van je vrije dag en weer heel veel succes met je nieuwe cliënt.

    Liefs pa en ma

  • 20 Juli 2014 - 12:03

    Jaantje Martens:

    Wat leuk Veertje dat het zogoed gaat metje en het klikte met deze kamper Mooi dat je logo is uitgekozen Wij zijn erg blij met je berichten Heel veel succes Oma Jaantje en Opa Jan xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oud Gastel

elvera

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 14937

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 04 November 2015

Kenia

14 Juni 2014 - 17 September 2014

amerika

28 September 2012 - 04 Januari 2012

Stage in Kenia

Landen bezocht: