3e sessie - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu 3e sessie - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu

3e sessie

Door: elverakuystermans

Blijf op de hoogte en volg elvera

31 Juli 2014 | Nederland, Oud Gastel

Hallo allemaal,

De 3e sessie is alweer voorbij, wat gaat de tijd toch snel.
Deze Sessie zou ik delen met Janet. Maar er waren veel counselors ziek. Dus had meestal 2 of 3 verschillende kampers bij me, waaronder Janet. Het was behoorlijk pittig. We moesten behoorlijk flexibel zijn. Vooral met het opvullen van de nachtdiensten.
Maar we hadden geweldige kampers deze sessie en dat maakte het werk allemaal een stuk lichter. Heb zoveel momenten kunnen lachen. Het is zo vervelend dat we geen filmpjes op internet mogen zetten, want dat spreekt zoveel meer dan woorden.

Volgende sessie komen de kinderen en wij krijgen alle meisjes van het kamp. Dus zal weer een hele nieuwe ervaring worden, want ze zijn 4 tot 21 jaar. Ook ben ik uitgenodigd om een dagje naar een ander kamp te gaan. Dit is een special needskamp voor gehandicapten die minder gehandicapt zijn als onze kampers en die begeleid kunnen worden in een groep. Dan ben je met 3 counselors op 20 kampers, dus klinkt leuk!

Nu een paar daagjes genieten in washington.

Tot de volgende sessie
De op een na laatste sessie voordat we 3 weekjes door amerika gaan reizen.

Groetjes Elvera

• 01 Augustus 2014 - 00:35

Myrddin:

Heey schat

De tijd gaat inderdaad snel ja!!! En wat leuk dat je het daar naar je zin hebt.
    Wat leuk dat je door Washington gaat trekken. En wat ben ik blij dat je het zo leuk hebt op kamp en dat je het goed kunt vinden met de kampers. Ik mis je wel verschrikkelijk hoor!! Van mij mag je weer snel thuis komen en o ja zeg maar wat je voor je verjaardag wil. Die is over 9 dagen alweer ;) met mijn pa is trouwens alles goed gekomen. Misschien vin je da fijn om te horen... Tot de volgende blog ;) Ik schrijf je elke week een brief alleen moeten ze nog op de post.

XXX hou je taai je schoonzuster

• 01 Augustus 2014 - 08:49

Fleur :

Goed bezig veertje XXX

• 01 Augustus 2014 - 11:08

Jan Castelijn:

Leuk dat ie het zo naar je zin hebt.Geniet ook van je rondreis. Wij gaan ook weer 14 dagen op vakantie. Hier is het lekker weer. Groetjes en liefs Oma Jaantje en Opa Jan XXX

• 01 Augustus 2014 - 14:11

Wilma:

Heej lieveke,
    Wel heel leuk dat je mee kunt lopen in dat andere kamp. Gaat inderdaad heel snel alweer de twee na laatste sessie maandag. Maak maar heel veel foto's dan kunnen we meegenieten van Washington en al die andere steden die je nog gaat bezoeken.
    De stroopwafels om te trakteren zijn onderweg....hoop dat ze op tijd zijn. Heb natuurlijk weer iets doms gedaan heb er een verjaardagskaart met een muziekje in gedaan dus hoop dat de douane hier geen problemen mee heeft. Het is tenslotte Amerika haha......
    Geniet lekker van je superlange vrije weekend en wij appen,, skype en mailen je.....
    xxxx ma en pa

• 02 Augustus 2014 - 07:53

Elly:

Fijn dat je het goed na je zin heb, is ook heel belangrijk ondanks het vele werk
    maar nu eerst paar dagen gaan genieten in Washington kan je even bij komen
    en dan weer volop aan de slag maar geef je wel veel voldoening
    Geniet er maar volop van is een mooie rugzak vol levens ervaring die niemand jou meer afpakt
    Nog veel plezier, Groeten van Henk en Elly