reis ernaar toe - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu reis ernaar toe - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van elvera kuystermans - WaarBenJij.nu

reis ernaar toe

Door: elverakuystermans

Blijf op de hoogte en volg elvera

16 Juni 2014 | Nederland, Oud Gastel

Hallo allemaal
We zijn vertrokken. Na behoorlijk wat papierwerk en geregel is het avontuur toch echt begonnen.
Het vliegen is niet rechtstreeks, maar via polen.
Best spannend, want ik heb nog nooit eerder een overstap gemaakt.
Uiteindelijk wijst de weg zichzelf uit.

Aangekomen in newyork hebben we een tijdsverschil van 6 uur verder dan Nedeland. We zijn lekker de stad ingegaan en hebben timesquar bezocht als je het zo schrijft. In ieder geval was het heel leuk want je ziet het normaal alleen in films. Het lijkt hier heel erg op het spel GTA in newyork. Zelfs de taxi heeft de zelfde radio zenders en de politie klinkt het zelfde.
Om half 4 vertrokken we naar het kamp toe en rond een uur of half 7 kwamen we aan. We werden verwelkomt met iets heel Amerikaans, papierwerk. Om half 10 gingen we ongeveer naar de cabine.
Een meisje was nog niet aangekomen, ik heb niet op haar gewacht en ben na de cabinemeating die om kwart over 10 begon naar bed gegaan.
Ik ben terecht gekomen in een meisjes cabine, wat betekend dat we met meisjes counselers slapen en meisjes clienten. Wat ik fijn vind. Als je een gemixte cabine krijg dan krijg je jongens clienten.
In mijn cabine komen ze bijna allemaal van england. Dat betekend dat ze heel snel engels praten en het soms moeilijk is om zebij te houden. Een paar meiden zijn al een aantal keer terug gekomen naarhet kamp. Ze zeide dat we hier een geweldige tijd gaan hebben. Daar geloof ik heilig in, want het ziet er allemaal heel leuk uit hier.
Spreek jullie snel na de introductie week
Veel liefs Elvera

• 17 Juni 2014 - 06:40

Mama:

Heej lieverd,

Blij dat de reis zo voorspoedig is gegaan en dat het goed gaat. Ben er niks bang wordt dat het een hele geweldige tijd wordt. Pas op dat je niet uit bed valt.....;)
    tot gauw

xxx pa en ma

• 17 Juni 2014 - 08:06

Gaby:

Hee Elveertje,

Leuk dat je weer een reisverslag bij houd!
    Goed om te horen dat je reis voorspoedig is verlopen.
    Nu kan alle voorbereidings stress eindelijk verdwijnen en het genieten beginnen.
    Heel veel plezier!

Xx Gaby

• 17 Juni 2014 - 09:25

Paula:

Ha Elvera,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Hele fijne tijd toegewenst en veel succes.
    groetjes, Paula

• 17 Juni 2014 - 16:29

Christien:

Hey globetrotter ;-)

Leuk om weer je avonturen te kunnen lezen!
    Gelukkig dat de reis goed is verlopen en we twijfelen er idd geen moment aan dat het geweldig gaat worden haha
    succes!

xxx de buuf

• 17 Juni 2014 - 16:30

Elif:

Hallo Elvera,

Leuk om te horen dat de reis goed is gegaan. Na zoveel gestressd te hebben, is het nu uiteindelijk de tijd om heerlijk te genieten. Veel succes en ik hoop weer snel iets van je te horen.

Liefs, Elif

X

• 17 Juni 2014 - 19:19

Jaantje Martens:

Hallo Elveertje.leuk dat de reis goed is verlopen,en dat wij weer kunnen genieten van je reisverslagen succes.xx liefs Oma Jaantje en Opa Jan

• 18 Juni 2014 - 00:39

Shady:

Heeey lieverd,

Leuk om te horen dat het je allemaal goed afgaat. Lekker hoor.
    Die amerikanen toch met hun GTA mentaliteit XD.
    Uitkijken voor die random hit and runs.
    Maar heey, maak je ook eens wat anders mee.
    En inderdaad wat je ouders zeggen, kijk uit met je bed, haha:) Ik ken je
    Succes met je introductieweek!! We kijken uit naar je verslagen.
    Hoop je snel weer te spreken schat.
    Geniet van je tijd.

Houd van je lief XXX

Shady

• 18 Juni 2014 - 08:04

Myrddin:

Heey schat

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Je kijkt wel
    Uit daar he? Ik Kan eigenlijk niet wachten
    tot je terug komt, want je bent nog maar
    een week weg en ik Mis je nu al!!
    Wel geinig dat t net zo als GTA is trouwens.

Xxx luv u je schoonzus myrddin

• 19 Juni 2014 - 22:22

CoMu:

Hee Elvera,
    Veel succes en ook veel plezier daar.
    Groetjes en ik ga je volgen...

• 21 Juni 2014 - 11:45

Fleur:

Hee veertje,

Heel veel plezier! Ik kijk uit naar je volgende verslag :D

xx Fleur